niedziela, 17 lipca 2011

załamka

kolejny dzien poszed .... było dobrze to musiało sie zjebac...( oczywiscie OLA) i jej dziwny przyjaciel... czy to jest normalne zeby dziewczyna przepraszała chłopaka za cos co on zrobił dla mnie to zenada nie wiem jak dla was... powiedcie to ola bo przez to sie z nia pokłuciłem,
bo zawsze ola ma swoje ja, i nie da sie jej wtłumaczyc ze ten seba to palant bo dla iej jest wszytskiem ,
wiec jak dla niej jest wszystkiem to skonczyłem tą przyjazn  postanowiłem pokazac oli ze nie jestem taki jak kiedys łatwo wierny itp niech zobaczy ze moze nie stracic za takie cos jak jej przejdzie to napisze jak nie to nie

tak po za tym jestem jeszcze u dziadków nie dojechałem jeszcze z wilcza do domu hehe
p.s - zycze miłych wakacji bo ja mam je juz  z pieprzone :(

2 komentarze:

  1. E tam będą super tyko musisz poczekać sama się odezwie :*
    http://www.youtube.com/watch?v=zqXj3oiOXwg

    OdpowiedzUsuń