piątek, 29 lipca 2011

starość nie radość , pogrzeb nie wesele

witam was...

długo nie pisałem ( sory) ale nie miałem czasu ... mam dózo na głowie spotkania itp.postanowiłem zrobic sobie kalenarzyk a w nim spotkania , to co bede robic co dziennie , wiecie o co chodzi...i jakos idzie , a poznałem tez kilka nowych os. madzia a marta  z boguszowa gorc ... oby dwie sa ładne ale madzia ładniejsza :) fajny charakter, ładny usmiech i piekne oczy ( jasny brąż) mam zamiar sie o nia starac ale czas pokaze co nie ...n igdy nie jest po nazej mysli ale zobaczymy
a tak jeszcze to wczoraj sie z nia widziałem ... te 5 czy 6 godzin z nia były boskie  bylismy w lesie na kani itp
 a to moe jeszcze napisze o innych dniach ... no to ostatnio umarł mi dziadek . byłem z olesnicy na pogrzebie byłem tam zielony nie znałem nikogo hehe ale czas daje swoje poznałem tyle rodzine ze o boze .... a co smieszna zadnej kuzynki hehe.
wczoraj tez byłem w bg u oli bo jedzie na wakacje na miesiac , i teraz załuje tego ze pojechałem ... ale zarazem przejzałem na oczy jaka jest , wiec jest dobrze , aa jak chciecie wiedziec to piscie na gg 21517714 to wam opowiem wszystko ...
hymm co tu jeszcze moge napisac bo nie wiem... moze dzis pojde do wiktori bo mi sie nudzi , chyba pojde z tomaszem , wczoraj dzwonił jak byłem za madzia:) hehe zdziwił sie hehe ale nie wazne|
No to na tyle , nie mam juz nic do powiedzenia a tu jakies zdjecie z neta hehe

1 komentarz:

  1. Jak masz zamiar opowaidać o mnie to cię zabiję lepiej opowiadaj o sobie i twoim durnym zachowaniu ;/

    OdpowiedzUsuń