czwartek, 21 lipca 2011

dziwne

hej wam... jestem bardzo zdziwiony zachowaniem innych moim opisem.... kazdy kaze mi go zmienic  ... dlaczego?? przeciez to tylko opis na gg (dziwne) ale do rzeczy wczoraj nie napisałem bo nie miałem czasu bo byłem na dwoze cały dzien:0 w ten piekny deszcz siedziałem na ławce i rozmyslałem nad moim zyciem ,co bede robił dzis jutro  itp. a dzis hymmmm?? nie mogłem zasnąc ....cały czas myslałem o byciu przybocznym i doszedłem do wniosku ze postaram sie byc nim w jednej z druzyn ?? jak sie nie sprubuje to sie nie ma, co nie??
WIEM ZE ZIELONY SZNUR ZOBOWIAZUJE I ZE TO NIE TYLKO KAWAŁEM SZNURKA,i postanowiłem sie zmienic byc bardziej powazny itp sami zobaczycie ...jestem tez rozczarowany zachowaniem pewnej osoby ( przyjaciółki ) ta osoba sie domysli czemu.... dzis zostaje cały dzien w domu bo nie mam co robic
na teraz to wszystko co mam do powiedzenia :narazie <papa2>

5 komentarzy:

  1. Ej... Wiesz co będzie jeśli staniesz się przybocznym w innej drużynie niż 111? Pewnie jako przyboczny będziesz musiał jeżdzić z nimi wszędzie i będziesz miał mnie czasu dla 111;/

    OdpowiedzUsuń
  2. olus o to sie nie bój wszystko opracowałem i jest git ...a tak po za tym to nie jest pewne bede dopiero o tym gadał wiec wiesz

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. i jako jedyny z nie wielu wiem ze zielony sznur zobowiazuje do czegos!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zielony sznur oznacza funkcję przybocznego!!!

    OdpowiedzUsuń