czwartek, 21 lipca 2011

i jest git!!

hejka znow ... mam nowe info:) jutro jade po nowe okulary ( musze miec zielone bo to moj ukochany kolor)!!
tak po za tym bede jechał do oli!! niby sie steskniła za pzyjacielem ... wezme gitare i pogram troche !! i bede git
nie wiem czu jutro mnie brat wpusci na neta wiec nie wiem czy napisze ( sory) co tu jeszcze kolacje zjadłem... ide zaraz spac i tyle... a byłem tez dzis w viktori , bo mi sie nudziło pochodziłem po ogladałem , najlepsze było wiaderko na srodku viktori a do okoła czarny pasek... jak to powiedziałem  ( wiaderko muzealne ) tak to wygladało  ,
a tak na prawde w 2 miejscach viktori przecieka dach koło emiku a tego sklepu z bizuterio i koło kruka( inter marche ) hehe...
mam nadzieje ze jutro bedzie ładna pogada ( prosze!!)
na dzis to koniec ( narazie!!
p.s- nie jestem dzis w chumoze ...nie wiem dlaczego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz