sobota, 16 lipca 2011

wielki powród

Hej wszystkich... po 2 tygodniach wruciłem ...wilcze z watra było zaje... przejscie z echo do watry , dostanie pełno prawnej chusty watry( czyli zółto-niebieskiej chusty) jestem juz w watrze na stałe:)
ale tak do rzeczy jak co roku pierwsze 3 dni to pionierka{ pionierka rozkladanie luzek itp) hymm posiłki nie jadalne... bolace brzuchy itp łeeee!!!! co tu dalej chrzest hehe miałem drugi a nie powinienem:) sluby heheh zostałem zmuszony do slubu ale nie było tak zle... i dni na co dzien .. zajecia sprawnosci itp
nowi znajomi  a zapomniałem o jebanych mops-ach kture sie do nas burały a miałem chec im cos zrobic ale druzynowa mnie poprosiła zebym zachował sie jak prawdziwy harcerz i tak zrobiłem:)
oczywiscie miłosci obozowe( jakas klijetka sie w mnie zakochała ola mnie wyrotowała i powiedziała ze ze mna chodzi i sobie poszła :)
co tu jeszcze spodobała mi sie taka angela z reqiro ale ja chyba jej nie ale musze z nia pogadac :)
no to ja dzis na tyle napisze jutro
p.s - teraz jestm u dziadków na glilu trzeba sie do zywic hehe pa....
a są zdjecia to dodam

2 komentarze:

  1. A o tym że cb tak ładnie przytuliłam to nic nie napiszesz o ty :*
    Pozdrawiam Mania ..

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem na ciebie wściekła za to że nie dokączyłeś że te chodzenie to tylko zwykłe kłamstwa bo musiałam ja i wika uratować cb i andzie...


    (o_0)

    OdpowiedzUsuń