środa, 29 czerwca 2011

wiatm was:(

hej wam, nie pisałem bo nie miałem jak, wiecie o co chodzi... ostatnie dwa dni były piekne i bolące, przez ole i ( 111 BDS WATRA) to tak wczoraj byłem w bg tak samo jak dzis... chciałem kupic mundur harcerski itp, ale oczywiście los nie był po mojej stronie i dzis musiałem jechac wczesniej do B-g( miałem dzis trasę w starym lasku:)i tak musiałem jechac wiec...
opowiem wam moze dzisiejszy dzien , wstałem o 7 rano, około 10:00 byłem w B-g,  dzien  o 12 30 mieliśmy isc pod harcówk..i na stary lasek ...oczywiscie jak to watra była polewa... moze powiem tak watra organizowała dzis  w trase terenową, i zdawalismy projekt...i udało sie  są zdjecia to jak obadam jak sie je wzuca to to zrobie ( teraz obóz 3-16 lipiec bedzie fajnie bo bedzie watra i moja przyjaciółka ( ola) moze wam nie pisałem ale postanowilismy z olą sie przyjażnic tak jest lepiej  dla nas, no dostałem tez chuste druzyny WATRY i dostałem próbe na harcerza starszego ... chyba to jest ostatni wpis do końca obozu bo nie wiem czy mój brat mi pozwoli wejsc hehe...wiecie o czym mowie:) zycze milych wakacji , a ja sobie miłego obozu hehe  wiec do uszłyszenia :)pa :*

1 komentarz: