wtorek, 21 czerwca 2011

jestem git!!

 Jestem z siebie dumny , udało mi sie związać koleżankę i kolegę ( oczywiście musiałem go zmotywować  tym ze ja odbije , ale udało mu sie  i jest git)  a może od początku ...witam was po pieknym dniu... dzis dzien spedziłem w domu i w viktori z kolegą.troche tez po placu pochodziłem ale to inna bajka.
dzis na niebie widziałem tęcze .dodam zdjecie bo zrobiłem, DLA WAS!!
a tak po za tym , jutro mam zakonczenie roku na 09:00, pózniej chce sobie polazic ze znajomymi , moze uda mi sie załatwic taką fajną sylwie , podoba mi sie moze z nią bede ( postanowiłem Oli dać spokuj ,niech zyje swoim zyciem)a słyszałem ze sylwia tez chce byc ze mna...trzymajcie ciuki:)Mupo trasiesze teraz wytrzymac do soboty bo mam warte w nocy( od 20 do 6 rano bede kierował biegaczy z całej polski , fajnie bedzie bo bede tam z dh.Niki, Olkiem i Kamykiem ...
no to na dzis to chyba wszystko...jak cos mi sie przypomni to napisze

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz