poniedziałek, 27 czerwca 2011

wielki powrut

hejka, pierwsze co przepraszam ze nie pisałem ale nie miałem dostępu no neta,
i po warcie , było zajefajnie , szkoda ze tak krótko chciał bym zeby to było cały czas , w takim towarzystwie( ja, dh, niki, ola.olek,i kamyk) było git, hehe na sudeckiej sedce pozanłem GANDALFA gostek 74 km, przeszedł w sandałach , maił brodę i wąsy jak on, to było dziwne...
hymm, co tu jeszcze moge napisac... no miałem zmienic tło mojego bloga ale znów to samo ( dalej ola) ale jest tez dobrze bo napisała do mnie osoba na której mi zalezy, pisałem o niej na moim blogu( chodzi o moja przyjaciółke( EWELINE) mam cos lepszego czyta mojego bloga, ciekawe dlaczego... mam nadziele ze sie pogodzimy i bedzie dobrze... trzymajcie ciuki ,pa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz