środa, 22 czerwca 2011

koniecc!!!!!!!!!

wrescie nadszedł ten dzien( WAKACJE)
Czekałem na to cały rok...teraz tylko do soboty , pużniej do obozu( wilcze 2011) z 111 BDS WATRA i jest git
Ide dzis do viktori... pochodzic z kumplem( mini) pochodzimy sobie, pogramy, pogadamy ze znajomymi , bo pewnie duzo ich dzis spotkam,oczywiscie z zhp bo to są te najlepsze osoby...
a tak po za tym koledze dobrze sie układa z dziewczyna, hehe dzieki mnie mam nadzieje ze nikt tego nie zepsuje bo starałem sie a on sie załamie jak jak z nia nie bedzie...trzymajcie ciuki zeby im sie udało
no na dzis to juz koniec nie mam nic wiecej do powiedzenia

1 komentarz:

  1. Powinno się udać:):)
    Miłej zabawy na dzisiaj ci życzę:)
    Obserwuję i czekam na rewanż:
    http://moiwspanialiprzyjaciele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń