środa, 22 czerwca 2011

dzien

czuwaj( co znaczy cześć po harcersku) dzisiejszy dzien był udany...
byłem ze znajomymi , oczywiscie z mirkiem i kasia jego dziewczyna
bylismy na poniatowie w hufcu po pieniądze ( hehe mi i mirowi  uciekła dzis 12
 i musielismy isc z buta na szczawinko)tak po za tym spedziłem troche czasu z Sylwią
jest bardzi zle bo wyjezdrza do niemiec,  na wakacje ale prawdo podobnie ma tam zostac na stałe,ale dzis było fajnie , mogłem pogadac z nią , jutro na spotkanie z kolegą i kolezanka...
dzis juz to konic ... nie mam nic wiecej do powiedzenia , trzymajcie ciuki zebym był z Sylwia,
oczywiscie jak bede miał zdjecia z warty ( z soboty na niedziele) to do dam wam, pewnie bedą smieszne...
MIŁEJ NOCY

2 komentarze:

  1. To twój pamiętnik który każdy może czytać, tak? xD hahahahahhahahahahahaahhahhah

    OdpowiedzUsuń
  2. czemu się nie odzywasz?? czekam cały czas na twojego maila...

    OdpowiedzUsuń