sobota, 27 sierpnia 2011

szkoda!!

hejka... pisze ostatniego posta ( nie wem kiedy znów zaczne) na jakis czas musze skonczyc z pisaniem mego bloga  bede miał za duzo na głowie  , wiecie 111 BDS WATRA i 98 WDH SZCZĘŚCIARZE działam w dwuch druzynach ale do rzeczy pzepraszam ze nie pisałem wczeniej

napisze moge ostatniego posta :*
wczoraj zastałem dwukrotnym mistrzem MMA na playstation (oczywiście w victorii) po dwóch moich wygranych w ciagu 7 s przestali organizowac turnieje hehe oj nie ładnie z mojej strony, ale mniejsza o to w sam dzien poznałem taka Angelike w victorii troche smiesznie bo ma 17 lat a ja jej dałem z 13 /14 lat bo  na tyle wygląda ale przynajmniej jest smiesznie|
ciesze sie ze zaczyna sie szkoła ponieważ zaczną sie zbiórki har. trzeba sie brac za siebie
ale za raz jest mi zle bo nie chce mi sie chodzic... dzis nie wiedząc czemu nic nie spałem
jest juz  godzina 05:56 i te niebo jest piekne ciesze sie ze nie spalem bo brakowała  mi tych barw :)
no to na jakis czas koncze  z tm blogiem :(

CHCIAŁ BYM POINFORMOWAC O MOIM NOWYM BLOGU www.98wdhszczesciarze.blogspot.com TERAZ BEDE PRACOWAŁ Z NIM
NO TO DZIS KONIEC PA:*<PAPA2>
 Ps.zycze miłych  konca wakacji i znów SZKOŁY!!!



6 komentarzy:

  1. Ha ha ha to było pewne ze w którymś momencie zrezygnujesz z bloga... Tak to jest jak ktoś chce być fajny i pokazywać ze umie się pisać bloga!
    Ps. Chyba kometować mi komy na postach będziesz?

    OdpowiedzUsuń
  2. A mówiłeś że kończysz z ZHP .

    OdpowiedzUsuń
  3. Miał skończyć ale no cóż jest jednak w ZHP...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ola zajmniej sie swoja dupa a nie moja!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tssa ja się twoją nie zajmuje tylko mówie co sądze 1. to było pewne że w którymś momęcie nie będziesz pisać bloga 2. dla cb ważniejsze jest coś od czegoś...

    OdpowiedzUsuń