czwartek, 4 sierpnia 2011

nie wieze

hej , pierwsze co to jestem zdziwniony , jestem dzis na rynku a tu kaczynski ... sam w to nie wiezyłem ... ale mam video jutro dodam ... podobał mi sie tekst jakiejs babci( kochamy cie panie premieze ) to było smieszne dziwne ze nikt kaczki nie upolował hehe
 w ostatnim czasie byÅ‚em na akcji krew:) byÅ‚o moge tele rzecze do roboty i zostaÅ‚em wolontariuszem .. na kazda akcje bede nas wzywac:) :) ale do rzeczy poznaÅ‚em taka anie i mam znak zapytanie w gÅ‚owie ( czy to miÅ‚osc czy zauroczenie ) nie mowiac ze troche za wysokie ale nie wane dlacego... a tak do rzeczy nie wiem co ona o mnie mysli ... musze sie dowiedziec !!
 hymm co tu jjeszcze napisac ... poszukuje pracy na ulotkach i moze sie uda z plusa, sportingu, i z sfinxa :) trzymajcie ciuki bo kasa mi sie przyda :)
no to na tyle ... moze nie pisze teraz tyle co kiedys ale nie mam czasu czasami albo humoru
na dzis to koniec papa
                                               ds           a tu dowód!!!

1 komentarz: